طی دو روز گذشته؛

خدمات‌رسانی اورژانس همدان به ۴۸۲ بیمار و مصدوم 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از خدمات‌رسانی اورژانس ۱۱۵ همدان به ۴۸۲ مصدوم و بیمار طی دو روز گذشته خبر داد.

دکتر محمدرضا شکوهی گفت: تیم‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی، در برف و سرمای دو روز گذشته به ۴۸۲ مصدوم و بیمار امدادرسانی کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد، ۴۲۹ بیمار مربوط به حوادث غیرترافیکی شامل بیماران قلبی، سکته، تشنج، سقوط، زنان و زایمان بوده است، گفت: طی دو روز گذشته ۳۲ حادثه ترافیکی به اورژانس همدان گزارش شده که با اعزام تیم‌های اورژانس به ۵۳ مصدوم خدمات پزشکی ارائه شده است.

شکوهی همچنین از ۱۶۹۳ مورد برقراری تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ همدان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد تماس، ۳۶۰ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

او با اشاره به ۹۰ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ۱۱۵ همدان طی دو روز گذشته گفت: از ۱۶۹۳ مورد تماس برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ همدان طی مدت فوق ۸۵ مورد برای دریافت مشاوره پزشکی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با بیان اینکه اورژانس همدان در شرایط برفی و یخبندان هم آماده خدمت‌رسانی است، گفت: ۶۵ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس پیش‌بیمارستانی استان برای امدادرسانی در شرایط مختلف از جمله برودت هوا تجهیز شده است تا در کمترین زمان ممکن به بیماران و مصدومان خدمات ارائه دهد.

برچسب ها: اورژانس ، خدمت رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.